نمایندگی زنیو (برند خانه هوشمند Zennio) در ایران

به کار بردن تجهیزات خانه هوشمند، به سرعت در حال فراگیر شدن است. استفاده این فناوری هوشمند، مزایای زیادی نظیر آسایش، راحتی، صرفه‌جوئی در مصرف انرژی و غیره را برای افراد به ارمغان آورده است. شرکت‌ها و برندهای کوچک و بزرگی در حوزه تولید تجهیزات خانه هوشمند فعالیت می‌کنند. همچنین این شرکت‌ها علاوه بر تولید، محصولات خود را به کشورهای زیادی صادر می‌کنند یا در آن کشورها، نمایندگی فروش فعالی دارند. برند Zennio، یکی از برندهای مطرح در این حوزه است که در کشورهای زیادی نمایندگی دارد. همچنین نمایندگی Zennio در ایران نیز فعال است.

شرکت zennio یکی از برترین شرکت های تولید کننده محصولات هوشمند سازی می باشد که تحت پروتکل خانه هوشمند knx فعالیت می کند.

تجهیزات خانه هوشمند یا ساختمان هوشمند، در سال‌های اخیر در جهان، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. استفاده از این تجهیزات، زندگی روزمره افراد را آسان کرده است. همچنین بر روی افزایش امنیت و صرفه‌جویی در مصرف انرژی هم بسیار موثر بوده است.

تجهیزات هوشمند بسیار محبوب شده‌اند. به عنوان مثال یکی از محصول‌های محبوب سیستم امنیتی در خانه هوشمند، قفل هوشمند است. شرکت‌های مطرحی در جهان در حوزه توسعه تجهیزات هوشمند، فعالیت می‌کنند.

یکی از برندهای مطرح، در حوزه محصولات خانه هوشمند شرکت Zennio است. این برند در اسپانیا فعالیت می‌کند اما محصولات هوشمند خود را به جهان و همچنین ایران صادر می‌کند. در ادامه بیشتر به معرفی محصولات Zennio می‌پردازیم.

درباره شرکت زنیو (Zennio) بیشتر بدانید

شرکت اسپانیایی Zennio، یک شرکت نو بنیاد با سابقه­‌ی 15 ساله در صنعت تجهیزات هوشمند می‌­باشد که در طی این سال‌­ها اقدام به طراحی محصولات متنوعی در حوزه اتوماسیون خانگی و سازه­‌ها انجام داده است. این شرکت با بیش از 250 کارمند متخصص، بیش از 250 محصول هوشمند KNX با مجوز و استانداردهای اروپایی روانه‌­ی بازار کرده است. محصولات این شرکت در 117 کشور جهان عرضه می­‌شود.

صنعت هوشمند سازی ساختمان یا خانه هوشمند، تبدیل به یکی از بزرگ‌ترین و سودآورترین صنایع در جهان شده است. طبق آمار Statista پیش‌بینی می شود که درآمد بازار هوشمند سازی ساختمان یا خانه‌های هوشمند تا پایان سال 2022 به 115.70 میلیارد دلار برسد. جالب است بدانید یک پژوهش جهانی نشان داده است، کشور آمریکا بیشترین درآمد از هوشمند سازی ساختمان یا خانه هوشمند را به‌دست می‌آورد.

همچنین پیش‌بینی می‌شود تا سال 2026، جمعیت کاربران ساختمان هوشمند یا خانه هوشمند به بالای 500 میلیون نفر برسد. با توجه به سودآوری بالا و همچنین تقاضای زیاد، برندهای بزرگی در این صنعت، مشغول به فعالیت هستند. یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مطرح و مهم در تجهیزات خانه هوشمند، شرکت Zennio است. در ادامه به معرفی این شرکت می‌پردازیم.

تاریخچه برند Zennio

برند Zennio یکی از برندهای طراح و تولید کننده محصولات KNX است. این برند، یکی از مبتکرترین برندهای تولید کننده تجهیزات هوشمند سازی خانه در دنیا است. این برند اسپانیایی، نزدیک به 15 سال است که به عنوان یک برند مهم در حوزه فناوری تجهیزات هوشمند و هوشمند سازی ساختمان شناخته شده است. محصولات Zennio، گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی KNX وCE را دارند. برند Zennioبیش از 250 نوع محصول تولید شده، 700 هزار محصول نصب شده و بیش از 10 هزار پروژه اجرا شده را در تاریخچه خود دارد. این برند در 117 کشور، فعالیت دارد. همچنین نمایندگی Zennio در ایران نیز فعالیت دارد.

این شرکت در سال 2005 و در کشور اسپانیا، تاسیس شد. با وجود این‌که شرکت نسبتا جدیدی است. محصولات متنوع و با کیفیت بالایی را تولید می‌کند. شرکت Zennio، حدودا 17 سال است در حوزه تولید تجهیزات خانه هوشمند و ساختمان هوشمند، فعالیت می‌کند. دفتر مرکزی این شرکت در اسپانیا است. این برند محصولات هوشمند را به کشورهای زیادی در جهان، صادر می‌کند. در کشورایران نیز، نمایندگی‌های خانه هوشمند، فعال هستند. همچنین وجود این نمایندگی‌ها، مزایای زیادی مثل راهنمایی برای خرید محصول مناسب را دارند.

شرکت zennio

نمایندگی Zennio در ایران

خوب است بدانید برخی از فروشگاه‌های تجهیزات هوشمند، نمایندگی Zennio در ایران را دارند. خدمات این نمایندگی‌ها، معمولا عبارت‌اند از:
مشاوره: اگر قصد خرید تجهیزات هوشمند مثل قفل دیجیتال یا هر تجهیزات دیگری را دارید، می‌توانید از نمایندگی Zennio در ایران، اطلاعات مرتبط و مورد نظر خود را دریافت کنید.
فروش: اگر قصد تهیه تجهیزات هوشمند را دارید، معمولا نمایندگی Zennio در ایران، محصولات موجود این برند را نیز به فروش می‌رساند.

اهداف شرکت Zennio

این شرکت، محصولات مدرن، کاربردی و با قابلیت شخصی سازی را به کاربران خانه هوشمند یا ساختمان هوشمند ارائه می‌دهد. این محصولات مبتنی بر پروتکل KNX است و دارای استانداردهای جهانی هستند. تجهیزات هوشمند این شرکت برای خانه هوشمند، ساختمان‌های تجاری و هتل‌ها، کاملا کاربردی هستند. کیفیت بالای محصولات این برند، باعث افزایش محبوبیت آن در میان کاربران شده است.

یکی از اهداف مهم شرکت Zennio، ارائه محصولات هوشمندی است که با آپشن‌های متعدد، ساختما‌ن‌های معمولی را به ساختمان‌های هوشمند، تبدیل کند و در نهایت رفاه ساکنان و کاربران این خانه و ساختمان هوشمند را افزایش بدهد. هدف مهم دیگر این برند، صرفه‌جویی در مصرف انرژی است. به همین دلیل تجهیزات خانه هوشمند یا ساختمان هوشمند با عملکرد و دقت بالا را تولید و عرضه می‌کند.

تجهیزات هوشمند شرکت Zennio

همان‌طور که ذکر شد محصولات این برند، بسیار متنوع هستند. تعدادی از این تجهیزات مرتبط با سیستم روشنایی هوشمند، سیستم تهویه هوشمند و غیره هستند. به‌عنوان نمونه می‌توان از تاچ پنل هوشمند، کلید هوشمند، پریز هوشمند و غیره نام برد. این تجهیزات هوشمند همچنین می‌توانند بر کاهش یا افزایش قیمت خانه هوشمند و به‌صورت کلی ساختمان هوشمند نیز موثر باشند.

هتل هوشمند شرکت Zennio

همان‌طور که ذکر شد، شرکت Zennio، به هوشمند سازی ساختمان مثل خانه هوشمند و هتل و غیره می‌پردازد. اگر علاقه‌مند به موضوع هتل‌های هوشمند باشید، در ادامه کمی درباره این نوع سرویس صحبت می‌کنیم. اتاق‌های این نوع هتل‌ها با استفاده از گوشی هوشمند که به سایر تجهیزات هوشمند متصل است، قابل کنترل شدن هستند و این سیستم‌های هوشمند مثل روشنایی، سرگرمی هوشمند و غیره مطابق خواسته و سلیقه مهمانان، تنظیم می‌شوند.

مزایای هتل هوشمند Zennio

هتل‌هایی که با محصولات هوشمند شرکت Zennio، مجهز می‌شوند، مزایای زیادی دارند. تعدادی از این مزایا عبارت‌اند از:

  • انعطاف پذیری بالای سرویس‌ها: این نوع هتل‌ها، نسبت به هتل‌های معمولی، انعطاف بیشتری دارند. همه تجهیزات هوشمند در اتاق این هتل‌ها، می‌تواند بر اساس نیاز  مهمانان تنظیم بشود.
  • سیستم امنیتی هوشمند: با وجود سیستم‌های امنیتی موجود در این هتل‌ها، در صورت پیش‌آمد حادثه افراد متوجه خطر می‌شوند. همچنین درباره سایر سیستم امنیتی این‌ هتل‌ها، می‌توان به قفل دیجیتال و موارد دیگر اشاره کرد.
  • دارای پروتکل KNX: تجهیزات هوشمند شرکت Zennio مبتنی بر این نوع پروتکل، عرضه می‌شوند.
  • صرفه جویی در مصرف انرژی: این هتل‌های هوشمند، در مصرف انرژی به خوبی صرفه‌جویی می‌کنند.
  • افزایش رضایت مهمانان: سرویس‌های هوشمند موجود در این هتل‌ها می‌تواند منجر به افزایش رضایت مهمانان هتل بشود.

تجهیزات هتل هوشمند شرکت Zennio

در ادامه تعدادی از این تجهیزات Zennio، که در هتل هوشمند به کار رفته است را معرفی می‌کنیم که عبارت‌اند از:

  • سیستم روشنایی هوشمند
  • سیستم تهویه هوشمند
  • سیستم سرگرمی هوشمند

هوشمند سازی ساختمان یا خانه هوشمند یکی از صنعت‌های پردرآمد در حال حاضر است. پیش‌بینی می‌شود، این صنعت همچنان روند رو به رشدی داشته باشد. شرکت‌های بزرگ و مطرحی در این زمینه، فعالیت می‌کنند. به عنوان مثال شرکت Zennio، تجهیزات خانه هوشمند یا ساختمان هوشمند را تولید می‌کند. این شرکت از سال 2005 در اسپانیا فعالیت می‌کند و نمایندگی فروش محصولات را در کشورهای زیادی دارد.

این شرکت تجهیزات هوشمند متنوعی نظیر تاچ پنل هوشمند، کلید هوشمند و غیره را تولید می‌کند. این شرکت علاوه بر خانه هوشمند، هوشمند سازی ساختمان‌های دیگری مثل هتل‌ها را هم انجام می‌دهد. مزایای هتل‌هایی که توسط شرکت Zennio، مجهز شده‌اند عبارت‌اند از صرفه‌جویی در مصرف انرژی، افزایش رضایت مهمانان، انعطاف پذیری بالا و غیره. همچنین تجهیزات به‌کار رفته در این هتل‌های هوشمند عبارت‌اند از سیستم روشنایی هوشمند، سرگرمی هوشمند و غیره.

تجهیزات خانه هوشمند Zennio

تجهیزات خانه هوشمند Zennio مبتنی بر پروتکل KNX است که کاربرد این محصولات هوشمند را برای شما آسان می‌کند. تعداد محصولات هوشمندی که این برند تولید کرده است بسیار متنوع و کاربردی است. این محصولات هوشمند در بخش سیستم روشنایی هوشمند، سیستم سرمایش و گرمایش هوشمند، سیستم امنیتی هوشمند، و غیره به بازار عرضه شده‌اند. در ادامه تعدادی از این تجهیزات را نام می‌بریم که عبارت‌اند از:

  • تاچ پنل هوشمند
  • آیفون تصویری هوشمند
  • ترموستات هوشمند
  • انواع سنسور هوشمند
  • کلید و پریز هوشمند

تجهیزات خانه هوشمند Zennio

ویژگی‌های تجهیزات هوشمند Zennio

محصولات این برند، دارای ویژگی های متنوعی هستند که در ادامه تعدادی از آن‌ها را نام می‌بریم. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

  • تنوع در رنگ‌بندی تجهیزات هوشمند Zennio
  • ظرافت و طراحی زیبای تجهیزات هوشمند Zennio
  • کیفیت بالای متریال استفاده شده در تجهیزات هوشمند Zennio
  • تنوع بالای تجهیزات هوشمند Zennio

استفاده از تجهیزات هوشمند مثل قفل اثر انگشتی هوشمند و غیره به سرعت در جهان، در حال رشد است. به خاطر تقاضای روز افزون و سودآوری بالای این صنعت، برندهای بزرگی به ساخت این تجهیزات هوشمند می‌پردازند. یکی از برندهای مطرح در این حوزه، برند Zennio است. این برند اسپانیایی، به سرعت در میان خریداران تجهیزات هوشمند محبوب و شناخته شد. محصولات این برند شامل کلید پریز هوشمند، انواع سنسور هوشمند و غیره هستند. تجهیزات هوشمند Zennio، کیفیت بالا و تنوع زیادی دارند. همچنین ظرافت ظاهری این محصولات نیز، حائز اهمیت است. محصولات برند Zennio، مبتنی بر پروتکل KNX تولید می‌شوند. این برند در جهان نمایندگی دارد. همچنین نمایندگی Zennio در ایران نیز فعال است.

نمایندگی zennio در ایران-فریتز

هوشمندی از جنس Zennio

در میان حجم انبوهی از تجهیزات هوشمند و همچنین شرکت­‌های ارائه دهنده این محصولات، برخی از شرکت­‌ها هستند که برای خود نام و آوازه‌­ای ساخته­‌اند.شرکت زنیو، علی­رغم سابقه­‌ی نه چندان طولانی (۱۵ سال) خود در این حوزه، به‌خاطر کیفیت محصولات خود در زمره‌­ی این شرکت­‌هاست. این شرکت توانسته است با تولید چیزی حدود ۲۵۰ محصول کلیدی هوشمند، عمده­‌ی نیاز مصرف­‌کنندگان جهانی را برطرف نماید.بااین‌حال همواره رقابت در این صنعت، باعث افت و خیز شرکت­‌ها می‌­شود اما نکته­‌ای که آرامش خاطر به مشتری می­‌دهد، پشتیبانی محصولات این شرکت از پلتفرم KNX است که در آینده می‌­تواند با دیگر محصولات مبتنی بر KNX (فارغ از برند و شرکت سازنده‌­ی آن) همگام شده و کارایی بی عیب و نقصی داشته باشد.

محصولات Zennio

محصولات متنوع شرکت Zennio، تمامی نیازهای مشتریان را برای ایجاد یک خانه‌ی هوشمند برآورده می‌­سازد. فارغ از اینکه خانه­‌ی شما کوچک باشد یا اینکه یک هتل پنج ستاره! شما هرگز در انتخاب و نصب این محصولات دچار محدودیت نخواهید بود.از پنل هوشمند گرفته تا سنسور کرکره، اکچیویتورها و… همه و همه توسط تیم متخصص شرکت Zennio طراحی و تولید شده است.دامنه کاربرد محصولات zennio را می­‌توان به چند دسته­‌ی کلی تقسیم کرد که البته موارد زیر بیانگر جامع بودن تولیدات این شرکت است؛ چرا که طیف وسیعی از بازار هدف محصولات هوشمند را دربر می­‌گیرد:

zennio 02

  • هتل‌ها (سامانه­‌های یکپارچه­‌ای که یک ساختمان غول پیکر را به‌صورت لحظه‌­ای و برخط مدیریت می‌­کند و تمامی پارامترهای لازم را کنترل می‌­کند.)
  • مزارع و کارخانجات (مدیریت و کنترل پارامترهای کشاورزی، تأسیساتی و…)
  • خانه­‌ها (نورپردازی، کرکره، دما و…)
  • ادارات و دفاتر کار (سنسورهای حرکتی، مدیریت فضا، کنترل درب‌­ها و…)

درضمن برای مشاهده‌­ی لیست کامل محصولات می­‌توانید اینجا را کلیک کنید.

محصولات بسیاری برای هوشمند سازی ساختمان‌ها وجود دارد که zennio تولید‌کننده بسیاری از این محصولات است. در زیر به تعدادی از مهم‌ترین محصولات این شرکت اشاره کرده ایم:

  • چراغ های روشنایی LED
  • سنسورها
  • پنل ها و نمایشگرهای لمسی
  • سیستم تهویه هوا و سرمایش گرمایش
  • رابط ها و محرک ها

هر شرکتی در حوزه تجهیزات هوشمند ممکن است بابت دو یا چند محصول خود، شناخته بشود. ممکن است یک برندی برای قفل دیجیتال با کیفیتی که می‌سازد شناخته شود و برندی دیگر بابت ترموستات هوشمند با کیفیتی که عرضه می‌کند، شناخته بشود. اما برند Zennio، طیف بسیار متنوعی از محصولات مبتنی بر پروتکل KNX را ارائه می‌دهد که در بین خریداران بسیار محبوب هستند.

محصولات Zennio بسیار متنوع هستند. محصولات این برند شامل تاچ پنل هوشمند، کلید پریز هوشمند و غیره می‌شوند. محصولات این برند، انواع سیستم روشنایی هوشمند، سیستم سرمایش گرمایش هوشمند و غیره را کنترل و مدیریت می‌کنند.

اگر برای هوشمند سازی ساختمان خود از محصولات Zennio استفاده کنید، خوب است بدانید این محصولات، مزایای زیادی دارند. تعدادی از مزایای این محصولات هوشمند عبارت‌اند از:

  • قیمت مناسب با توجه به کیفیت بالای تجهیزات هوشمند
  • تجهیزات هوشمند مبتنی بر پروتکل KNX
  • داشتن آپشن زیاد و انعطاف پذیری بالا
  • دوام قابل توجه محصولات Zennio
  • قابل استفاده بودن تجهیزات هوشمند برای همه نوع ساختمان مثل هتل و غیره
  • بخشیدن چهره‌ای مدرن و جذاب  به خانه هوشمند یا ساختمان هوشمند
  • فعال شدن با سیستم عامل آی‌او‌اس و اندروید
  • پشتیبانی برخی از محصولات از زبان فارسی
  • آسان بودن استفاده از آن‌ها برای همه افراد
  • سرعت عمل بالای محصولات

معرفی محصولات Zennio

همان‌طور که ذکر شد، این برند اسپانیایی تجهیزات خانه هوشمند متنوعی را به بازار عرضه کرده است. در ادامه تعدادی از محصولات Zennio را به همراه برخی از مشخصات ظاهری و فنی آن، در قالب جدول معرفی می‌کنیم. این معرفی به صورت کلی است و ممکن است آپشن‌های هر محصول، مدل به مدل، با دیگری متفاوت باشند.

قبل از معرفی این تجهیزات، لازم است بدانید کیفیت یا نوع محصولات، می‌توانند بر روی کاهش یا افزایش قیمت خانه هوشمند نیز موثر باشند.

تاچ پنل هوشمند Zennio

ویژگی‌ ظاهری تاچ پنل هوشمند Zennioمشخصات فنی تاچ پنل هوشمند Zennioعملکرد تاچ پنل هوشمند Zennio
طراحی شیک و زیبانمایشگر خازنیمدیریت دقیق خانه هوشمند
ظرافت بدنهسنسور داخلی- سنسور حرکتی- ترموستاتقابل برنامه ریزی بودن تاچ پنل
رنگ‌بندی متنوع پنلمبتنی بر پروتکل KNXکنترل کننده روشنایی، گرمایش و غیره
سایز بندی متنوع پنلکانال Input (4 عدد)کنترل از راه دور خانه هوشمند
میکروفون – بلندگواستفاده آسان
اینترکام و سرور داخلیقابلیت تبدیل به زبان فارسی

کلید هوشمند Zennio

ویژگی ظاهری کلید هوشمند Zennioمشخصات فنی کلید هوشمند Zennioعملکرد کلید هوشمند Zennio
طراحی زیبانمایشگر خازنیکنترل پرده هوشمند
رنگ‌بندی متنوعشیشه نشکناجرای چند سناریو
سایزبندی متنوعانواع پلکنترل روشنایی هوشمند
نصب افقی یا عمودیترموستات داخلی- بلندگو- میکروفونامکان تنظیم دمای محیط

ماژول کنترل کننده فن کوئل Zennio

مشخصات فنی فن کوئل Zennioعملکرد فن کوئل Zennio
پروتکل KNXکنترل کننده دستی – کنترل کننده 4 فن کوئل

رله 16 کانال Zennio

مشخصات فنی رله 16 کانال Zennioعملکرد رله 16 کانال Zennio
پروتکل KNX یا BUS – 16 کانالکنترل کننده روشنایی, پرده و سرمایش گرمایش

تجهیزات خانه هوشمند بسیار متنوع شده‌اند. شرکت‌های مطرحی در جهان، برای تولید محصولات هوشمند با یکدیگر رقابت می‌کنند. به عنوان مثال، شرکت Zennio، در این حوزه فعالیت قابل توجه دارد.

محصولات Zennio ، برای خانه هوشمند یا هر نوع ساختمان هوشمند دیگری، کاملا مناسب هستند. مزایای این محصولات عبارت‌اند از سرعت بالا در اجرا، طراحی زیبا، تنوع زیاد و غیره. تنوع محصولات این برند زیاد است. تعدادی از این محصولات عبارت‌اند از تاچ پنل هوشمند، کلید هوشمند و غیره.

به عنوان نمونه، برخی از ویژگی‌های تاچ پنل هوشمند این برند، عبارت‌اند از ظاهر زیبا، قابلیت کنترل و مدیریت خانه هوشمند از راه دور، قابلیت کنترل سیستم سرمایش، گرمایش، روشنایی هوشمند و غیره. همچنین این برند، در ایران و سایر کشورها نمایندگی فروش محصولات دارد.

ویدئو معرفی تاچ پنل Z41 زنیو

ویژگی محصولات زنیو

یکی از عوامل محبوبیت محصولات یک شرکت، وجه تمایز آن‌­ها با دیگر تولیدکنندگان است. شرکت zennio توانسته است با ایجاد نبوغ و خلاقیت در تولیدات، خود را به بازار محصولات هوشمند جهان تحمیل کند.

این شرکت تولیدات خود را برای اهداف متنوع تولید می­‌کند؛ از خانه‌­های معمولی گرفته تا هتل­‌های پنج­ ستاره. از دیگر قابلیت‌­های محصولات این شرکت، پشتیبانی از پلتفرم KNX می­‌باشد.

ما در یک مقاله به طور مفصل درباره اینکه KNX چیست و چگونه کار می­‌کند توضیح داده­‌ایم و حالا کاربرد آن را در محصولات zennio مشاهده می‌­کنیم.

یکی از مسائلی که ما را مجاب به خرید محصولات زنیو می­‌کند، مجوزها و تأییدیه­‌های اتحادیه اروپا روی محصولات این شرکت است. شاید در نگاه اول این یک رویه‌ی مرسوم در صادرات محصولات تولیدی در اروپا باشد، اما باید این نکته را به‌خاطر سپرد که دریافت چنین مجوزاتی، نیازمند کیفیت اعلای محصولات تولیدی است و zennio تمامی محصولات خود را با تأییدیه­‌ی CE روانه‌­ی بازار می‌­کند.

ویژگی محصولات زنیو

فریتز، نمایندگی رسمی شرکت Zennio

Zennio یکی از شرکت هایی است که کامل ترین و مجهزترین تجهیزات هوشمند سازی را ارائه می کند. به همین خاطر خرید محصولات zennio و استفاده از آن ها در پروژه های هوشمند سازی خود به عنوان یک امتیاز مثبت در اجرای خانه هوشمند است.

از آنجا که شرکت فریتز، نمایندگی محصولات zennio در ایران را دارا می‌­باشد، شما می­‌توانید بدون دغدغه محصولات این شرکت را از ما خریداری نمایید. تمامی محصولات این شرکت بر پایه استاندارد KNX بوده و با دیگر محصولات شرکت­‌های دیگر که از این استاندارد پشتیبانی می‌­کنند، هماهنگ خواهد شد.

همچنین شرکت ما این آمادگی را دارد تا جهت تسهیل کار مشتریان خود، به متقاضیان علاقه­‌مند، نمایندگی فروش محصولات خود را ارائه دهد. در صورتی که تمایل به همکاری با ما و اخذ نمایندگی محصولات ما را دارید، می‌­توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

zennio 03

سؤالات متداول

 آیا محصولات Zennio کیفیت لازم را دارا می­‌باشد؟

در عصر مدرن، تنها دلیل موفقیت یک شرکت دیجیتال، کیفیت محصولات آن شرکت است. نام و آوازه‌­ی شرکت Zennio نیز بی‌­دلیل نیست.

اگر کیفیت محصولات این شرکت عالی نبود، در بین حجم انبوهی از تولیدکنندگان محصولات هوشمند گم می‌­شد. اما با توجه به کیفیت بالای این محصولات و بعلاوه طراحی زیبا و دلنشین آن‌­ها، Zennio یکی از برترین برندهای تولیدات هوشمند در جهان است.

 آیا محصولات زنیو در ایران هم موجود است؟

ما اینجا در شرکت فریتز، نمایندگی رسمی محصولات zennio را در اختیار داریم و مفتخریم که محصولات Zennio را به مشتریان ایرانی ارائه دهیم. شما می‌­توانید جهت خرید تجهیزات هوشمند Zennio با ما در تماس باشید.

 چگونه می­‌توان نمایندگی فروش محصولات zennio را کسب کرد؟

علاوه بر تأمین بازار، ما این توانایی را داریم تا با علاقه­‌مندان نمایندگی فروش محصولات خود را اعطا نماییم. شما می­‌توانید با کارشناسان ما جهت آشنایی با شرایط همکاری و اخذ نمایندگی تماس حاصل فرمایید.

 آیا می‌­توان در کنار محصولات zennio از محصولات شرکت‌­های دیگر نیز استفاده کرد؟

ما به طور مفصل درباره پلتفرم KNX در این مقاله توضیحاتی را ارائه داده‌­ایم. اما به طور خلاصه اینکه هر محصولی که بر پایه پلتفرم KNX باشد، می‌­تواند با محصولات دیگر بر پایه این پلتفرم و استاندارد جهانی، همگام شده و به طور یکپارچه و بی­نقص کار کند، بدون اینکه این محصولات با یکدیگر تداخل داشته باشند.