سنسور راحتی اتاق برای کنترل آب و هوای اتاق هوشمند

فریتز » سنسور راحتی اتاق برای کنترل آب و هوای اتاق هوشمند
سنسور راحتی اتاق برای کنترل آب و هوای اتاق هوشمند

در خانه‌های ما، به دمایی مطبوع گفته می‌شود که از کیفیت خوبی برخوردار باشد. این دمای مطبوع، با عنوان آب و هوای اتاق نیز شناخته می‌شود. کیفیت آب و هوای اتاق بر سلامت عمومی افرادی که در آن زندگی می‌کند، تأثیر قابل توجهی دارد. اگر دما، رطوبت و کیفیت هوا با هم هماهنگ نباشد، می‌تواند بر رفتار عمومی و یا حتی سلامت ما تأثیر بگذارد.

با سنسور راحتی اتاق خانه هوشمند Loxone می‌توانید متغیرهای مهمی را که برای و هوای اتاق تأثیرگذار هستند را قابل اعتماد بدانید. درجه حرارت، رطوبت و سطح Co2 اندازه‌گیری و مشخص می‌شود؛ بنابراین می‌توانید اطمینان حاصل کنید که آب و هوای اتاق در خانه شما در تمام طول روز مناسب است.

سنسور راحتی اتاق را در اتاقی قرار دهید که زمان زیادی را در آن سپری می‌کنید.

سنسور راحتی اتاق برای کنترل آب و هوای اتاق هوشمند

PH Room Comfort Sensor Slider 06 jpg

اتاق مطالعه

آب و هوای مناسب اتاق بر تمرکز تأثیرگذار است؛ بنابراین به سنسور راحتی اتاق اجازه دهید به طور خودکار آب و هوای اتاق مطالعه شما را بررسی و در شرایط مطلوب قرار دهد.

PH office round 360 png

اتاق خواب

کیفیت هوای اتاق خواب ما می‌تواند بر شدت کیفیت خواب ما تأثیر بگذارد؛ بنابراین اتاق خواب یک مکان عالی برای یکی از این سنسورها است.

PH bedroom round 360 png

حمام

برای برخی از ما میزان بخار حاصل از دوش صبحگاهی مهم است. پس چرا اجازه ندهید که خانه هوشمند شما آب و هوای حمام را نیز هوشمندانه مدیریت کند.

PH bathroom round 360 png

آب و هوای مناسب، بدون توجه به محیط

مهم نیست که سنسور راحتی اتاق را در کجای خانه هوشمند واقعی خود قرار دهید. این سنسور به طور محتاطانه آب و هوای اتاق را در صورت لزوم اندازه‌گیری و تنظیم می‌کند.

سنسور راحتی

سنسور راحتی

سنسور راحتی

سنسور راحتی

منبع: Loxone

دیگر محصولات شرکت فریتز:

قفل اثر انگشتی:

قفل اثر انگشتی، قفلی الکترومکانیکی یا هوشمند است که با استفاده از روش بیومتریک اثر انگشت فعال می‌شود. این قفل هوشمند با استفاده از شناسایی و انطباق اثر انگشت ذخیره شده، درب ساختمان هوشمند را باز یا بسته می‌کند. این نوع قفل‌های هوشمند انواع متنوعی دارند.

قفل دیجیتال:

قفل دیجیتال یا قفل هوشمند، یک قفل الکترومکانیکی است که شما با استفاده از آن و بدون استفاده از کلید فلزی، درب منزل خود را باز یا بسته می‌کنید. لازم است بدانید، این قفل‌ها اغلب از طریق یک کد و یک صفحه لمسی به همراه یک برنامه در تلفن هوشمند، کار می‌کنند.

دستگیره دیجیتال:

از دیگر تجهیزات خانه هوشمند میتوان به دستگیره دیجیتال اشاره نمود، این دستگیره ها با کیفیت بالا و بهترین قیمت در شرکت فریتز آماده ارائه به شما عزیزان می باشد.شما میتوانید جهت دریافت قیمت خانه هوشمند و تجهیزات آن از طریق شماره های داخل سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پرده برقی:

پرده برقی، همان پرده معمولی است که مجهز به موتور برقی شده است که به صورت خودکار یا از راه دور، قابل کنترل شدن است. نصب پرده برقی محدودیتی ندارد و شما می‌توانید این پرده‌های برقی، را در سرویس بهداشتی، اتاق خواب، اتاق کار و هر بخش دیگری از خانه یا هتل یا هر ساختمان دیگری، نصب کنید.

دیگر خدمات شرکت فریتز:

از خدمات مهم شرکت فریتز میتوان به ساخت خانه هوشمند، هوشمند سازی ویلا، هوشمندسازی ساختمان و … اشاره کرد و در کنار این موارد شما میتوانید تمامی تجهیزات خانه هوشمند را از شرکت فریتز تهیه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − هشت =