نرم افزار برنامه نویسی Loxone

فریتز » نرم افزار برنامه نویسی Loxone
نرم افزار برنامه نویسی Loxone

برنامه نویسی اتوماسیون خانه‌ های هوشمند، مراکز تجاری و سازه‌­های هوشمند با نرم افزار برنامه نویسی Loxone.نرم افزار Loxone Config بهترین ابزار برای تکنسین­‌های حرفه‌­ای Loxone می‌­باشد. این نرم‌افزار قابلیت‌­های آماده به اجرای فوق‌العاده‌ای برای پیاده‌سازی اتوماسیون خانگی را در خود دارا می‌­باشد.بهترین ویژگی این نرم‌افزار راحتی کار با آن است. برای همین است که Loxone Config منحصربه‌فرد و بهترین نرم‌افزار اتوماسیون خانگی و ساختمانی در بازار است و البته رایگان هم می‌­باشد. با شرکت خانه هوشمند فریتز همراه باشید.

به‌روزرسانی نرم افزار Loxone App و Loxone Config به نسخه 12.2

همان‌طور که در صنعت ساختمان‌­سازی و هوشمند سازی ساختمان، ما هر روز شاهد پیشرفت­‌ها و تغییرات رو به جلویی هستیم، برنامه‌های خانه هوشمند لوکسون Loxone هم همواره با به‌روزرسانی‌های خود، بهتر و بهتر خواهند شد. برای همین است که ما از ارائه به‌روزترین آپدیت­‌های نرم‌افزاری برای شما خوشحال می­‌شویم.

عملگرهای نرم‌افزاری

عملگر Trust: مدیریت کاربر در کل شبکه

با عملگر جدید Trust، اطلاعات کاربر همانند رمزها و اعتبارسنجی دسترسی­‌ها را می­‌توان به خیلی از مینی سرورها منتقل کرد. این ویژگی به طور خاص برای جابه‌جایی ساده و آسان اطلاعات کاربر بین چندین ساختمان هوشمند طراحی شده است؛ به طور مثال در یک کمپانی با تعداد زیادی دفتر کار یا ساختمان­‌های چندمنظوره با تعداد زیادی از مینی سرورها.برای اینکه مدیریت کاربر حتی راحت‌­تر و انعطاف­‌پذیرتر هم شود، شما می­‌توانید درون‌­ریزی و به‌روزرسانی اطلاعات کاربر را به‌سرعت و سادگی با استفاده از یک فایل CSV انجام دهید. قالب یک درون‌­ریزی در داخل نرم‌افزار جهت دانلود وجود دارد.این ویژگی تنها با مینی سرورهای نسل دو و Miniserver Go همخوانی دارد.

بیشتر بخوانید: کاربرد سیستم BMS ساختمان (سیستم خانه هوشمند BMS)

مدیریت انرژی:

این عملگر، برای بهینه­‌سازی انرژی تولیدی از طریق پنل­‌های خورشیدی کاربرد دارد؛ به طور مثال اگر تولید مازاد انرژی داشتیم، تا دوازده دستگاه الکتریکی اقدام به کار از طریق این انرژی خواهند کرد تا مانع از بازگشت این انرژی به شبکه برق شود.عملگر مدیریت انرژی در داخل اپلیکیشن Loxone با امکان تنظیم دلخواه کاربر برای فعالیت­‌های الکتریکی نیز وجود دارد (به طور مثال چه میزان زمانی برای شارژ خودروی برقی لازم است).

عملگرهای نرم‌افزاری

مدیریت بار شبکه:

این عملگر جدید، جریان کنونی شبکه برق خانه را کنترل می‌­کند و از به‌وجودآمدن اضافه‌­بار مصرفی جلوگیری می­‌کند. زمانی که مصرف ما از محدودیت حداکثری از پیش تعیین شده توسط کاربر عبور کند، مصارفی که در این قسمت از نرم‌افزار برای قطع خودکار تعیین شده‌اند از شبکه جدا شده و طبق برنامه‌­ریزی قبلی، به ترتیب اولویت قفل می­‌شوند تا از اضافه‌بار جلوگیری شود.

نمایندگی ABB (برند خانه هوشمند ای بی بی) در ایران

مدیریت بار شبکه

مدیریت سیستم تهویه و هوای مطبوع:

با این عملگر جدید، شما می­‌توانید کنترل قسمت‌­های مجزایی از سیستم تهویه مطبوع و مدیریت هوای خانه (گرمایش، تهویه و…) را در دست داشته باشید.شرایط و قابلیت­‌های کنونی سیستم تهویه هوای هوشمند در اپلیکیشن Loxone App قابل‌مشاهده است.

مدیریت سیستم تهویه و هوای مطبوع

پشتیبانی از اندروید:

قابلیت­‌های کنونی Loxone App بیشتر از گذشته با اندروید سازگار شده است؛ یکی از آن­ها قابلیت اضافه کردن حداکثر چهار میان‌بر از عملگرهای خانه است که موجب دسترسی سریع به آن­ها از روی صفحه اصلی تلفن همراه می­‌شود.همین‌طور میان‌برها را می­‌توان بر روی تجهیزات پوشیدنی اندرویدی همانند ساعت­‌های هوشمند نصب نمود؛ به عبارتی شما کاربردهای حیاتی خانه خود را بر روی مچ دست خود به همراه دارید!

همچنین بخوانید: بهترین اپلیکیشن و نرم افزار هوشمند سازی ساختمان و خانه هوشمند

دیگر عملگرهای جدید برنامه:

آبیاری یکی دیگر از عملگرهای جدید برنامه است. این عملگر باعث مدیریت بهتر گیاهان خانه و یا باغچه می‌­شود. با فعال شدن آن، شیرهای آبیاری یکی پس از دیگری برای مدت زمان معینی فعال می­‌شود. همین‌طور توزیع مناسب آب نیز برعهده این عملگر می­‌باشد. این ویژگی را می­‌توان به طور دستی فعال کرد و یا برای آن یک برنامه زمان‌بندی تعیین نمود.نورگیر هم یکی دیگر از ابزارهای جدید این برنامه است. با این عملگر شما می‌­توانید نورگیرهای متنوعی را مدیریت کنید. همین‌طور شرایط هر پنجره نیز در این قسمت قابل مدیریت است.

بیش از 100 ابزار نرم افزار Loxone Config

تا امروز بیش از صدهزار تجهیز هوشمند Loxone در سرتاسر جهان نصب شده است و هریک از این پروژه­‌ها نقش مهمی در شکل­‌گیری نرم افزار برنامه نویسی Loxone داشته است.نزدیک به ۲۰۰ برنامه از پیش تعیین شده در این برنامه وجود دارد که باعث راحتی نصب یک اتوماسیون خانگی می­‌شود. از نورپردازی هوشمند گرفته و مدیریت نور خانه تا مدیریت انرژی و پنل‌­های خورشیدی.این ابزارها یک برنامه نویسی ساده و سریع را برای تمامی پروژه‌­ها چه ساده و چه بزرگ و تجاری فراهم می‌­کند.

نمایندگی اشنایدر (برند خانه هوشمند Schneider) در ایران

برنامه‌نویسی خودکار

با ویژگی انقلابی برنامه‌نویسی خودکار در نرم افزار Loxone Config، این نرم‌افزار می‌­تواند برنامه‌نویسی پایه تمامی عملگرهای مهم از جمله نورپردازی و کنترل پرده­‌ها و همین‌طور اینکه آن­ها چگونه بر روی برنامه تلفن همراه شما قرار گیرند را به طور خودکار انجام دهد.

برنامه‌نویسی خودکار

تنها با یک کلیک شما در کمتر از یک دقیقه برنامه‌نویسی پایه تمامی عملگرهای خانه را مطابق با استانداردها و توصیه ما برای اتوماسیون خانگی انجام خواهید داد. این ویژگی تنها برای نرم افزار Loxone است.

بیشتر بخوانید: موتورخانه هوشمند چیست: مزایا و معایب هوشمندسازی موتورخانه

ابزار برنامه‌ریزی پروژه

با به‌روزرسانی ابزار برنامه‌ریزی پروژه، ما قابلیت‌های بیشتری و کاربرد ساده‌­تری برای آن فراهم کرده­‌ایم. این ویژگی­‌ها شامل پیدا کردن و جایگزین‌کردن محصولات نیز می‌­شود. تمام ویژگی‌­های نتیجه­‌بخش در این ابزار آورده شده است.

ابزار برنامه‌ریزی پروژه

برنامه‌نویسی تعاملی

بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی قبلی، شما به‌راحتی می‌­توانید سیستم‌های جدید را در برنامه پیاده‌سازی نمایید. با کمک درگ و دراپ و ماژول­‎‌های آماده می‌­توانید این کار را انجام دهید. با استفاده از Loxone Config شما می­‌توانید هم برای سازه­‌های کوچک و هم سازه­‌های بزرگ، یک اتوماسیون پایدار را به‌راحتی پیاده‌سازی کنید.

بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی قبلی، شما به‌راحتی می‌­توانید سیستم‌های جدید را در برنامه پیاده‌سازی نمایید. با کمک درگ و دراپ و ماژول­‎‌های آماده می‌­توانید این کار را انجام دهید. با استفاده از Loxone Config شما می­‌توانید هم برای سازه­‌های کوچک و هم سازه­‌های بزرگ، یک اتوماسیون پایدار را به‌راحتی پیاده‌سازی کنید.
آرامش بیشتر با تأییدیه پروژه



آرامش بیشتر با تأییدیه پروژه

مهم نیست چه‌قدر دقت به خرج دهید، بااین‌حال احتمال خطای انسانی به صفر نمی‌­رسد. اما با کمک تأییدیه پروژه که یک ویژگی جذاب در برنامه Loxone Config می­‌باشد، شما می­‌توانید از بروز خطا جلوگیری نمایید. نقاط حساس و همین‌طور کنترل تداخل تجهیزات با یکدیگر از جمله ویژگی‌­های شناسایی این قابلیت است.

شبیه‌سازی و مشاهده زنده

شبیه‌سازی و مشاهده زنده

با استفاده از این ویژگی، شما می‌­توانید تنظیمات اعمال شده در پروژه هوشمندسازی را به طور شبیه‌­سازی و نمایش زنده مشاهده نمایید. این ویژگی به شما یک دید کلی از آنچه که قرار است در واقعیت رخ دهد نمایش می‌­دهد.

بیشتر بخوانید: هوشمند سازی ساختمان؛ اجرای هوشمند سازی خانه و منازل مسکونی

به‌روزرسانی رایگان

به‌روزرسانی رایگان

با استفاده از این ویژگی، شما می‌­توانید تنظیمات اعمال شده در پروژه هوشمندسازی را به طور شبیه‌­سازی و نمایش زنده مشاهده نمایید. این ویژگی به شما یک دید کلی از آنچه که قرار است در واقعیت رخ دهد نمایش می‌­دهد.

نمایندگی آکووکس (برند خانه هوشمند Akuvox) در ایران

دیگر محصولات شرکت فریتز:

قفل اثر انگشتی:

قفل اثر انگشتی، قفلی الکترومکانیکی یا هوشمند است که با استفاده از روش بیومتریک اثر انگشت فعال می‌شود. این قفل هوشمند با استفاده از شناسایی و انطباق اثر انگشت ذخیره شده، درب ساختمان هوشمند را باز یا بسته می‌کند. این نوع قفل‌های هوشمند انواع متنوعی دارند.

قفل دیجیتال:

قفل دیجیتال یا قفل هوشمند، یک قفل الکترومکانیکی است که شما با استفاده از آن و بدون استفاده از کلید فلزی، درب منزل خود را باز یا بسته می‌کنید. لازم است بدانید، این قفل‌ها اغلب از طریق یک کد و یک صفحه لمسی به همراه یک برنامه در تلفن هوشمند، کار می‌کنند.

دستگیره دیجیتال:

از دیگر تجهیزات خانه هوشمند میتوان به دستگیره دیجیتال اشاره نمود، این دستگیره ها با کیفیت بالا و بهترین قیمت در شرکت فریتز آماده ارائه به شما عزیزان می باشد.

پرده برقی:

پرده برقی، همان پرده معمولی است که مجهز به موتور پرده برقی شده است که به صورت خودکار یا از راه دور، قابل کنترل شدن است. نصب پرده هوشمند برقی محدودیتی ندارد و شما می‌توانید این پرده‌های برقی، را در سرویس بهداشتی، اتاق خواب، اتاق کار و هر بخش دیگری از خانه یا هتل یا هر ساختمان دیگری، نصب کنید.

دیگر خدمات شرکت فریتز:

از خدمات مهم شرکت فریتز میتوان به خانه هوشمند، هوشمند سازی ویلا، هوشمندسازی ساختمان و … اشاره کرد و در کنار این موارد شما میتوانید تمامی تجهیزات خانه هوشمند را از شرکت فریتز تهیه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 20 =