سنسور هوشمند تشخیص نشت آب

فریتز » سنسور هوشمند تشخیص نشت آب
سنسور هوشمند تشخیص نشت آب

صاحبان خانه‌ها معمولاً به خسارات ناشی از نشتی آب و میزان مخرب بودن آن کمتر توجه می‌کنند. در ایالات متحده خسارات آب دومین موردی است که از بیمه گرفته می‌شود. ۳۷ درصد از مالکین خانه در ایالت متحده از آسیب‌های ناشی از نشت آب رنج می‌برند‌. هزینه جبران این خسارات به طور متوسط ۶۹۶۵ دلار است. نیازی به گفتن این نیست که سنسورهای هوشمند تشخیص نشت آب می‌توانند کمک زیادی به جلوگیری از آسیب به خانه شما کمک کنند.

هر کسی که از آسیب ناشی از آب رنج می‌برد می‌داند که تشخیص زودهنگام چقدر مهم است. هرچه آب بیشتری نشت کرده باشد و دیرتر شناسایی شود، خسارت‌ها و هزینه‌ها بیشتر خواهد شد. استفاده از خانه هوشمند لوکسون Loxone به شما کمک می‌کند تا از آسیب رساندن آب به خانه ارزشمند خود جلوگیری کنید. با ادامه مقاله همراه شرکت خانه هوشمند فریتز باشید.

قرار دادن سنسور هوشمند تشخیص نشت آب

توصیه می‌کنیم سنسورهای تشخیص نشت آب را در مکان‌های زیر قرار دهید:

  • در اتاق لباسشویی زیر ماشین لباسشویی
  • در آشپزخانه زیر ماشین ظرفشویی
  • در اتاق دیگ بخار یا زیر واحدهای HVAC
  • در زیرزمین
  • در نقطه‌ای که خط اصلی آب وارد خانه می‌شود.

انتخاب دستگاه نشت یاب مناسب

راه‌حل‌های زیادی برای تشخیص نشت آب وجود دارد. با این حال، تنها تعدادی از آنها تمام ویژگی‌های ضروری را برای ارائه تشخیص قابل اعتماد پوشش می‌دهند. یک دستگاه نشت یاب آب باید شرایط زیر را پوشش دهد:

باید فوراً آب را تشخیص دهد؛ بنابراین برای اندازه‌گیری باید درست روی سطح قرار گیرد.

باید به من اطلاع دهد، حتی اگر در خانه نباشم. بیشتر نشت‌های آب تا زمانی که آسیب جدی رخ ندهد ناشناخته می‌مانند. تصور کنید در تعطیلات هستید یا تصور کنید نشت آب در زیرزمین رخ می‌دهد. ممکن است چند روز طول بکشد تا شناسایی شود، حتی اگر یکی از آن اطلاع دهنده‌های نشت آب با یک beeper داخلی همراه باشد. یک سیستم تشخیص نشت آب را انتخاب کنید که بتواند پیام‌ها را به تلفن هوشمند شما ارسال کند تا هر کجا که هستید فوراً به شما اطلاع داده شود.

بیشتر بخوانید: موتورخانه هوشمند چیست: مزایا و معایب هوشمندسازی موتورخانه

باید خودش را زیر نظر بگیرد. این یک ویژگی است که در آن اکثر ردیاب‌های نشت آب از کار می‌افتند. آشکارسازهای نشت آب بی سیم به باتری و سیگنال بی سیم نیاز دارند. اگر باتری کم است یا سیگنال (مثلاً به وای فای شما) کاهش می‌یابد، باید به شما اطلاع داده شود. ردیاب‌های نشت آب مستقل، قادر به ارسال اعلان در هنگام از کار افتادن سیگنال نیستند و ممکن است به راحتی برای هفته‌ها و حتی ماه‌ها شناسایی نشود.

سنسورهای آب Loxone

سنسورهای آب Loxone (بی سیم، سیمی) در ترکیب با مینی سرور Loxone این الزامات را برآورده می‌کنند. از خانه شما در برابر آسیب‌های ناشی از نشت آب محافظت می‌کند. همان‌طور که به Miniserver متصل است، در صورت کم شدن باتری یا کاهش سیگنال بی سیم به سنسور هوشمند آب، اعلان دریافت خواهید کرد. به این ترتیب ما می‌توانیم هم آرامش خاطر و هم اطمینانی را که برای محافظت از خانه خود به آن نیاز دارید به شما ارائه دهیم.

درباره FRitZ بیشتر بدانید

در شرکت نمایندگی سیستم BMS فریتز، ما یک راه‌حل کامل اتوماسیون خانگی را ارائه می‌دهیم که کاملاً با هر خانه سازگار است. دارای تعدادی پارامتر برای محافظت از خانه شما در برابر آسیب است. علاوه بر تشخیص نشت آب، شما را از آسیب‌های رطوبت، آسیب‌های آتش سوزی، سرقت و سایر موارد محافظت می‌کند.

اگر در مورد پروژه ساختمان هوشمند آینده خود سؤالی دارید با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی و مشاوره هوشمند سازی به شما هستند.

بیشتر بخوانید: کاربرد سیستم BMS ساختمان (سیستم خانه هوشمند BMS)

دیگر محصولات شرکت فریتز:

قفل اثر انگشتی:

قفل اثر انگشتی، قفلی الکترومکانیکی یا هوشمند است که با استفاده از روش بیومتریک اثر انگشت فعال می‌شود. این قفل هوشمند با استفاده از شناسایی و انطباق اثر انگشت ذخیره شده، درب ساختمان هوشمند را باز یا بسته می‌کند. این نوع قفل‌های هوشمند انواع متنوعی دارند.

قفل دیجیتال:

قفل دیجیتال یا قفل هوشمند، یک قفل الکترومکانیکی است که شما با استفاده از آن و بدون استفاده از کلید فلزی، درب منزل خود را باز یا بسته می‌کنید. لازم است بدانید، این قفل‌ها اغلب از طریق یک کد و یک صفحه لمسی به همراه یک برنامه در تلفن هوشمند، کار می‌کنند.

دستگیره دیجیتال:

از دیگر تجهیزات خانه هوشمند میتوان به دستگیره دیجیتال اشاره نمود، این دستگیره ها با کیفیت بالا و بهترین قیمت در شرکت فریتز _نمایندگی ABB_ آماده ارائه به شما عزیزان می باشد.

پرده برقی:

پرده برقی، همان پرده معمولی است که مجهز به موتور پرده برقی شده است که به صورت خودکار یا از راه دور، قابل کنترل شدن است. نصب پرده هوشمند برقی محدودیتی ندارد و شما می‌توانید این پرده‌های برقی، را در سرویس بهداشتی، اتاق خواب، اتاق کار و هر بخش دیگری از خانه یا هتل یا هر ساختمان دیگری، نصب کنید.

دیگر خدمات شرکت فریتز:

از خدمات مهم شرکت فریتز _نمایندگی برند اشنایدر_ میتوان به خانه هوشمند، ویلای هوشمند، هتل هوشمند، پارکینگ هوشمند، هوشمند سازی ساختمان و … اشاره کرد و در کنار این موارد شما میتوانید تمامی تجهیزات خانه هوشمند را از شرکت فریتز تهیه نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − سیزده =