تجهیزات برند LOXONE

تجهیزات Loxone

لوکسون یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه تولید تجهیزات خانه هوشمند فعالیت دارد. این شرکت در سال 2009 میلادی تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در کشور اتریش واقع شده است. لوکسون مجموعه نسبتاً کاملی از انواع تجهیزات هوشمند سازی ساختمان را به بازار عرضه می‌کند که از نظر قیمت، طراحی و کاربرد تنوع دارند و خریداران را از به کارگیری تجهیزات سایر برندهای هوشمند سازی بی‌نیاز می‌سازند.

انواع تجهیزات Loxone

کاتالوگ محصولات لوکسون، طیف وسیعی از انواع تجهیزات هوشمند سازی ساختمان را شامل می‌شود. برخی از مهم‌ترین قطعات Loxone عبارتند از:

  • مینی سرور لوکسون: مینی سرور لوکسون یک واحد کنترل مرکزی است که وظیفه کنترل تمامی اجزای خانه هوشمند را بر عهده دارد. کنترل سیستم سرمایش، گرمایش، تهویه، روشنایی، پرده‌ها، سیستم امنیتی و غیره از جمله کاربردهای Loxone Miniserver محسوب می‌شود.

حافظه رم

پشتیبانی از زبان فارسی تعداد ورودی دیجیتال

تعداد خروجی دیجیتال

64 مگابایت

دارد 8 عدد

8 عدد

تجهیزات لوکسون

  • سنسور تشخیص حضور افراد: کنترل روشنایی بر اساس حضور افراد و با هدف صرفه‌جویی در مصرف انرژی یکی از مهمترین ویژگی‌های هر ساختمان هوشمندی محسوب می‌شود. سنسور تشخیص حضور افراد لوکسون، یکی از محصولاتی است که برای بهینه‌سازی در مصرف انرژی و همچنین افزایش امنیت خانه هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. سنسور تشخیص حضور افراد یک خانه هوشمند را قادر می‌سازد تا روشنایی راهرو یا اتاق‌ها را به خودکار کنترل کند و مالک خانه را از ورود سارقین به منزل مطلع سازد.

سنسور 24 ولتی تغذیه دائم Air

سنسور باتری دار Air سنسور روکار Tree سنسور توکار Tree

نام محصول/ویژگی

هوشمند‌سازی انواع ساختمان‌

هوشمند‌سازی انواع ساختمان‌ ساختمان‌ نوساز، روی سقف ساختمان‌ نوساز، روی سقف

محل مناسب برای نصب

دارد

دارد دارد دارد

قابلیت تشخیص حرکت

دارد

ندارد دارد دارد

قابلیت تشخیص آکوستیک حضور افراد

دارد

دارد دارد دارد

قابلیت کنترل روشنایی

قطعات لوکسون

  • کلید هوشمند ترموستاتیک Touch Pure Flex: کلید هوشمند Touch Pure Flex یکی از پرکاربردترین قطعات Loxone محسوب می‌شود. این کلید برای کنترل تجهیزات مختلف خانه هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. وجود 12 نقطه لمسی قابل تعریف به همراه یک نمایشگر LED و سه LED برای وضعیت، مقادیر و منوها، سطح بالایی از امکانات سفارشی‌سازی را در اختیار خریداران کلید هوشمند Loxone قرار می‌دهد. کنترل روشنایی هوشمند، سیستم پخش موسیقی، کنترل دمای خانه، فعال‌سازی سناریوهای مختلف و حتی استفاده از آن به عنوان زنگ درب از جمله قابلیت‌های این کالا هستند.

Loxone قطعات

  • سنسور درب و پنجره: سنسور درب و پنجره یکی از تجهیزات Loxone است که برای افزایش امنیت ساختمان، کاهش مصرف انرژی و غیره طراحی شده است. در صورتی که سارقین تلاش کنند تا با باز کردن پنجره به درون ساختمان راه یابند، مالک ساختمان به سرعت از این اتفاق مطلع خواهد شد. این سنسور هنگام باز شدن درب و پنجره، سیگنالی را به مینی سرور ارسال می‌کند تا با خاموش کردن سیستم گرمایش یا سرمایش از هدر رفتن انرژی جلوگیری کند.

خرید قطعات LOXONE

  • آیفون تصویری و اینترکام: آیفون تصویری هوشمند یکی از تجهیزاتی است که در فهرست گسترده محصولات لوکسون خودنمایی می‌کند. امکان پاسخ‌گویی به مراجعین از راه دور و حتی باز کردن درب برای آن‌ها یکی از ویژگی‌های آن به شمار می‌آید. وجود حافظه داخلی Micro SD و قابلیت عملکرد یکپارچه در کنار دیگر تجهیزات Loxone مانند سیستم روشنایی نیز از دیگر ویژگی‌های آیفون تصویری لوکسون هستند.

Loxone Intercom XL

Loxone Intercom

نام محصول/ویژگی

مناسب برای آپارتمان‌های چند طبقه

مناسب برای خانه‌های ویلایی

کاربرد

آلومینیوم و شیشه

آلومینیوم و شیشه

متریال

دارد

دارد

قابلیت اتصال به مینی سرور لوکسون

قیمت تجهیزات LOXONE

  • سنسور آب: نشت آب یا ترکیدن لوله‌ها یکی از اتفاقاتی است که می‌تواند خسارت زیادی را برای مالک خانه یا حتی واحدهای مجاور به همراه داشته باشد. قرار دادن سنسور نشت آب در کف آشپزخانه و سایر مکان‌هایی که بیشترین احتمال نشت آب وجود دارد، به ما کمک می‌کند تا به سرعت از این اتفاق مطلع شویم.

محصولات loxone

  • پریز هوشمند: پریز هوشمند امکان کنترل تمامی تجهیزات متصل به برق را در اختیار ما قرار می‌دهد؛ بنابراین لوازم معمولی منزل نیز با اتصال به پریز هوشمند تحت کنترل ما قرار می‌گیرند. پریز هوشمند لوکسون قابلیت اندازه‌گیری برق مصرفی را نیز دارد؛ این ویژگی امکان کنترل و مدیریت تجهیزات پر مصرف را در اختیار ما قرار می‌دهد.

استاندارد حفاظتی

جریان نامی پریز سنسور داخلی اندازه‌گیری دما توان مصرفی

ولتاژ کاری

IP 20

13 آمپر دارد کمتر از 500 میلی وات

85-265 ولت

خرید تجهیزات خانه هوشمند لوکسون

  • پرده هوشمند: پرده هوشمند یکی از کاربردی‌ترین تجهیزات لوکسون محسوب می‌شود که برای حفاظت از حریم شخصی، تنظیم روشنایی با استفاده از نور خورشید، افزایش راحتی، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و افزایش امنیت خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. محصولات Loxone کنترل انواع پرده‌های خودکار، پرده‌های پارچه‌ای و کرکره‌های خارجی را در اختیار ما قرار می‌دهند. قابلیت تنظیم باز و بسته شدن پرده بر اساس ساعت، شدت روشنایی محیط، بسته شدن کرکره‌های خارجی در زمان وقوع طوفان و حتی کمک به تنظیم دمای خانه از جمله ویژگی‌های این مجموعه از قطعات لوکسون هستند.

خرید تجهیزات LOXONE

  • سیستم صوتی: اگر اهل گوش دادن به موسیقی هستید، خرید Audioserver لوکسون می‌تواند شرایط خانه را با خواسته‌های ساکنین آن منطبق کند. پخش واضح و شفاف صدا برای انواع بلندگوها، پخش موسیقی از سرویس‌های استریم آنلاین مانند اسپاتیفای، خروجی استریو، درگاه USB و درگاه شبکه از جمله ویژگی‌ها و قابلیت‌های Audioserver لوکسون را تشکیل می‌دهند.

محصولات لوکسون

  • شارژر هوشمند خودرو: لوکسون شارژری را برای خودروهای برقی طراحی و تولید کرده که قابلیت کنترل‌پذیری بالایی دارد؛ بنابراین هنگام شارژ کامل خودرو، با قطع کردن جریان برق ورودی از هدر رفتن برق جلوگیری می‌کند. قابلیت شارژ خودرو از مازاد برق تولیدی پنل‌های خورشیدی، قابلیت تنظیم حالت‌های مختلف شارژ خودرو و کنترل شارژر از طریق گوشی هوشمند از جمله قابلیت‌های شارژر لوکسون هستند.

خرید قطعات لوکسون

ویژگی‌ قطعات Loxone

کیفیت بالای قطعات لوکسون یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن محسوب می‌شود. این شرکت از مواد اولیه و قطعات مرغوب برای ساخت تجهیزات هوشمند سازی ساختمان استفاده می‌کند. قیمت قطعات Loxone فاکتور دیگری است که در زمان خرید این تجهیزات باید به آن توجه داشته باشیم. به طور کلی، تجهیزات لوکسون ارزان قیمت نیستند و نباید این تجهیزات را با برندهای بی‌کیفیت مقایسه کنیم.

لوکسون از نظر تنوع محصولات عملکرد خوبی را داشته است. این شرکت انواع مختلفی از تجهیزات هوشمند را تولید می‌کند که در کنار یکدیگر به طور یکپارچه عمل می‌کنند و خریداران را از به کارگیری محصولات سایر برندها بی‌نیاز می‌سازند.

قیمت قطعات لوکسون

قیمت تجهیزات هوشمند یکی از شاخصه‌های مهمی است که در زمان وجود محدودیت بودجه برای هوشمند‌ سازی خانه اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. قیمت تجهیزات لوکسون غالباً در محدوده تجهیزات با کیفیت و گران قیمت قرار دارد که با کیفیت تجهیزات ساخت این شرکت مطابقت دارد.

باید توجه داشته باشیم که تجهیزات هوشمند لوکسون به افزایش بهره‌وری ساختمان و صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک می‌کند؛ بنابراین خرید این تجهیزات نوعی سرمایه‌گذاری است که هزینه‌ی آن در بلند مدت به جیب مالک ساختمان باز می‌گردد. شرکت خانه هوشمند فریتز انواع مختلفی از تجهیزات لوکسون را به طور مستقیم به بازار عرضه می‌کند.

خرید تجهیزات لوکسون

انطباق تجهیزات با نیاز‌ها و خواسته‌های ساکنین ساختمان، یکی از مهم‌ترین نکاتی است که در زمان خرید قطعات لوکسون باید مورد توجه قرار بگیرد. مشاورین فریتز می‌توانند به خریداران کمک کنند تا تجهیزات مناسب را متناسب با نیازهای خودشان انتخاب کنند.

خرید تجهیزات Loxone از نمایندگی‌های این شرکت که در کشورهای مختلف جهان پراکنده شده‌اند، راه‌کار مناسبی برای دستیابی مستقیم به محصولات اصلی محسوب می‌شود. شرکت هوشمند سازی فریتز به عنوان نمایندگی لوکسون در ایران، این محصولات را به طور مستقیم در دسترس خریداران قرار می‌دهد.