سیستم سرمایش گرمایش هوشمند

سیستم سرمایش گرمایش هوشمند

با سیستم سرمایش گرمایش هوشمند روزها قبل از اینکه صبح از خواب بیدار شوید، خانه هوشمند شما کار خود را آغاز می‌کند تا ایده‌آل‌ترین دما را برای ساعات مختلف روز شما فراهم سازد تا زمستانی گرم و تابستانی خنک و دلچسب را تجربه کنید.

در خانه هوشمند چیزی به نام سرما یا گرما وجود نخواهد داشت چون دمای محیط همیشه دمای ایده‌آل شماست و کنترل هوشمندی بر دمای خانه و هر اتاق به راحتی می‌توانید داشته باشید. تنها کافی است نرم‌افزار خود را بازکرده و برای هر اتاق دمای ایده‌آل آنجا را ست کنید.

اینجاست که سیستم هوشمند ساختمان یا همان ساختمان هوشمند bms کنترل همه چیز را در دست گرفته و با سرمایش یا گرمایش فضا دمای ایده‌آل را تأمین می‌کند. علاوه بر آن باتوجه‌به روشن نبودن دائمی سیستم سرمایش گرمایشی در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی شایان‌ذکری اتفاق افتاده است.

مزایای هوشمندسازی سیستم سرمایش گرمایش

در ادامه مطلب تعدادی از مهم‌ترین مزایای هوشمند سازی سرمایش گرمایش برای خانه و دیگر مکان‌ها را شرح داده‌ایم که می‌توانید با مطالعه این مزایا به اهمیت این سیستم هوشمند در مصرف انرژی زندگی راحت پی ببرید.

کنترل هوشمند دمای هر اتاق

مطمئناً برای شما نیز پیش‌آمده که زمانی که به‌شدت احساس گرما می‌کنید و نیاز به روشن‌کردن سیستم سرمایشی دارید، فرزند شما از سرد بودن هوا شکایت کرده و اجازه روشن‌کردن سیستم سرمایشی را به شما نمی‌دهد.با کنترل هوشمند دما، شما می‌توانید برای هر اتاق دمای متفاوتی را تنظیم نمایید و به این صورت سیستم سرمایش گرمایش هر اتاق به‌صورت مجزا و متناسب باسلیقه فردی که در آن اتاق ساکن است فعالیت می‌کند.

مزایای هوشمندسازی سیستم سرمایش گرمایش-فریتز
خانه هوشمندتان از شما یاد می‌گیرد

سیستم سرمایش گرمایش هوشمند خانه شما می‌تواند رفتار شما با دستگاه‌های سرمایشی گرمایشی را نظارت کرده و از شما یاد بگیرد.خانه هوشمند شما می‌داند شما چه ساعتی به منزل می‌رسید یا برای خواب خود چه دمایی را ایده‌آل می‌دانید.خانه هوشمند شما همچنین می‌داند تا چقدر زمان نیاز است تا سیستم سرمایشی گرمایشی شما دمای هر اتاق را به میزانی که باید رسیده شود برساند. با تمامی این محاسبات شما همیشه در زمان مناسب دمای ایده‌آل خود را خواهید داشت.

قابل استفاده برای تمامی سیستم‌های سرمایشی گرمایشی

مهم نیست که از کولر آبی استفاده می‌کنید یا جدیدترین مدل از سیستم‌های DVM و VRF. هر نوع سیستم سرمایشی گرمایشی که مورداستفاده شماست امکان اتصال به سیستم هوشمند را دارد.

کنترل آسان

در خانه وو ساختمان هوشمند امکان کنترل سیستم سرمایش گرمایش به ساده‌ترین روش قابل انجام است. کافی است تلفن هوشمند خود را از جیبتان خارج کرده و دمای مورد نظرتان را تنظیم نمایید. سیستم هوشمند شما به طور خودکار دمای محیط را بر اساس دمای تنظیم شده توسط شما، ثابت نگاه می‌دارد.

زمان آزاد بیشتری داشته باشید

خانه هوشمندتان شما را دوست دارد. چیزهایی که شما دوست دارید را هم می‌داند. خانه هوشمند شما به‌صورت خودکار بهترین دما را در بهترین زمان برای شما فراهم می‌کند.در صورت امکان بازکردن پنجره به‌جای روشن‌کردن سیستم سرمایشی گرمایشی را به شما پیشنهاد می‌کند و به طور کل سریع‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راهکار برای سرمایش گرمایش خانه شما را برایتان ایجاد می‌کند.

گرمایش و سرمایش مبتنی بر نیاز و کاهش مصرف انرژی

سیستم‌های سرمایشی گرمایشی هوشمند-فریتز

در سیستم‌های سنتی، معمولاً همیشه سیستم سرمایش، گرمایش در حال کار است. اما در خانه هوشمند شما دیگر شرایط این‌چنین نیست. سیستم سرمایش گرمایش عوامل متعددی را بررسی می‌کند تا فعال شود.

  • آیا بازکردن پنجره‌ها گزینه مناسبی است؟
  • آیا بازبودن پرده‌ها در گرمایش تأثیر مثبتی دارند؟
  • آیا همه اتاق‌ها در حال استفاده است؟
    با بررسی تمامی این پارامترها هزینه‌های سرمایش گرمایش شما به حداقل خواهد رسید.خانه هوشمند شما بهترین دما را برای هر اتاق در نظر می‌گیرد. با ترکیب پرده‌ها، سنسورهای درب و پنجره و سیستم سرمایشی گرمایشی، مصرف انرژی به‌صورت چشم‌گیری کاهش پیدا می‌کند.

تهویه هوشمند

به‌عنوان یک بزرگسال، ما روزانه ۱۰ هزار لیتر هوا تنفس می‌کنیم. سیستم تهویه مطبوع اهمیت بسیار زیادی برای سلامتی ما و البته منزلمان دارد. خانه هوشمند شما با بررسی میزان رطوبت هوا، دمای محیط و… سیستم تهویه را در زمان‌های مناسب فعال‌سازی می‌کند.

کنترل از راه دور

حتی زمانی که در منزل نیستید، می‌توانید از طریق تلفن هوشمند خود، سیستم سرمایش گرمایش را برای زمانی که به خانه می‌رسید تنظیم کنید و در زمان رسیدن به منزل دمایی آرامش‌بخش را تجربه کنید.

برنامه‌ریزی‌های دمایی

درصورتی‌که برنامه‌ریزی زمانی سیستم سرمایشی گرمایشی خود را تنظیم کنید، در هر ساعت از روز دقیقاً دمای ایده‌آل شما در جریان خواهد بود و دیگر نیازی به تغییر دما در ساعات مختلف ندارید.

هشدار خطا

درصورتی‌که به هر دلیلی سیستم سرمایش گرمایش هوشمند شما به شکل صحیح کار نکند، سیستم هوشمند ساختمان شما اخطار داده و شما را از خطای پیش‌آمده مطلع می‌سازد.

زمان‌بندی‌های سرویس

درصورتی‌که سیستم سرمایش گرمایش شما نیاز به تعویض فیلتر یا هرگونه سرویس دوره‌ای داشته باشد، خانه هوشمندتان آن را به شما یادآوری می‌کند.

سناریوهای حرارتی

از طریق سناریوهای حرارتی شما می‌توانید برای هر رویدادی حالت دمایی خاصی را در نظر بگیرید. برای مثال اگر دوست دارید در میهمانی‌ها دمای خاصی را برای منزلتان تنظیم کنید، این کار فقط با فعال‌کردن حالت میهمانی اتفاق می‌افتد.

ثبت داده‌های حرارتی

خانه هوشمند شما می‌تواند اطلاعات دمایی یا مصرف انرژی سیستم سرمایشی گرمایشی شمارا برای هر مدت که مدنظر داشته باشید ذخیره کند.

سیستم‌های سرمایشی گرمایشی هوشمند-فریتز
سیستم‌های سرمایشی گرمایشی هوشمند-فریتز

مشاوره هوشمند سازی سیستم سرمایش گرمایش

اگر شما هم قصد دارید کنترل کامل و هوشمندی بر روی دمای خانه داشته باشید، باید سیستم سرمایش گرمایش خانه خود را هوشمند کنید تا به راحتی و از راه دور بتوانید دمای هر قسمت از خانه را کنترل کنید و در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

جهت مشاوره می توانید از طریق راه‌های ارتباطی زیر با فریتز ارتباط برقرار نمایید و از مشاوره کارشناسان ما بهره‌مند شوید.

5/5 - (4 امتیاز)